Polityka prywatności – Plonowa

POLITYKA PRYWATNOŚCI
SERWISU OSIEDLEPLONOWA.PL

Szanowni Państwo,

Dążąc nieustannie do zapewnienia jak najlepszej ochrony danych osobowych,
pragniemy Państwa zapewnić, iż chronimy Państwa dane osobowe na najwyższym
poziomie, a w niniejszym dokumencie znajdą Państwo wszystkie informacje o
tym, jakie Państwa dane osobowe przetwarzamy i w jakim celu.

1. Administrator danych

Administratorem Państwa Danych Osobowych jest

LOKUM HOME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

z siedzibą w Nowej Woli (05-500), u. Plonowa 7, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w
Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000798165, NIP:
8151806691, REGON: 384058223, dalej także nazywana „Spółką
”.

2. Jak się skontaktować ze Spółką

W razie jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania danych,
prosimy o kontakt:

@ pod adresem e-mail: info@lokumwarszawa.pl
korespondencyjnie: ul. Plonowa 7, 05-500 Nowa Wola

Żądanie poprawienia lub usunięcia danych osobowych należy zgłosić nam na
adres: info@lokumwarszawa.pl.

3. Jakie dane zbieramy i w jakim celu?

Zakres i cel zbierania przez nas danych, zależy m.in. od zakresu Państwa
aktywności w serwisie lokumwarszawa.pl („Serwis”).


  1. Dane potencjalnych pracowników, współpracowników i kandydatów
    do pracy

    Jeżeli chcą Państwo rozpocząć współpracę z nami, potrzebujemy danych
    niezbędnych do oceny Państwa kwalifikacji i kontaktu, w tym imię i
    nazwisko, dane kontaktowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
    wykształcenie i umiejętności.

    Dane osobowe potencjalnych pracowników i współpracowników są przetwarzane:



    • w celu podjęcia działań prowadzących do zawarcia umowy o pracę,
      umowy cywilnoprawnej (w tym umowy B2B) – podstawą prawną
      przetwarzania jest

      podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
      zawarciem umowy

      , której stroną będzie ta osoba;
    • w celu wykorzystania Państwa danych na potrzeby przyszłych
      rekrutacji – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda;
    • w celu dochodzenia i obrony przed potencjalnymi roszczeniami –
      podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora
      polegający na dochodzeniu i obronie przed potencjalnymi
      roszczeniami.

  1. Dane osobowe potencjalnych klientów i podwykonawców
    Administratora

    Przetwarzamy dane potencjalnych klientów i podwykonawców, w ramach
    informowania o naszej działalności (prowadzonych inwestycjach), w tym imię
    i nazwisko, stanowisko oraz dane kontaktowe w celu:

    • w celu podjęcia działań prowadzących do zawarcia umowy – podstawą
      prawną przetwarzania jest

      podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
      zawarciem umowy

      , której stroną będzie ta osoba;
    • zaproponowania naszych usług, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes;
    • w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
      roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes,
      polegający
      na
      ochronie naszych praw;
    • w celach archiwalnych – podstawą prawną
      przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
      polegający na archiwizacji składanych ofert do celów statystycznych
      oraz analitycznych;

  1. Dane osobowe osób, które są klientami Administratora

    Jeżeli są Państwo klientami Administratora, tj. osobami lub podmiotami
    kupującymi nieruchomości od Administratora, przetwarzamy Państwa dane w
    celu:

    • wykonania umowy (w tym rozpatrzenia ewentualnych reklamacji) –
      podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy;
    • realizacji obowiązków ustawowych ciążących na
      Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów
      podatkowych i przepisów o rachunkowości, polegających m.in. na
      konieczności wystawienia faktury lub innego dowodu księgowego oraz
      jego archiwizowanie – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny;
    • ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
      podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
      ochronie naszych praw;
    • reklamy i promocji działalności Administratora – podstawą prawną
      przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
      polegający na promowaniu naszych usług;
  1. Dane osobowe podwykonawców Administratora

    Jeśli są Państwo podwykonawcami Administratora, tj. takimi podmiotami, jak
    firmy budowalne, agencje sprzedające inwestycje, architekci, przetwarzamy
    Państwa dane w celu:

    • wykonania umowy (w tym rozpatrzenia ewentualnych reklamacji) –
      podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy;
    • realizacji obowiązków ustawowych ciążących na
      Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów
      podatkowych i przepisów o rachunkowości, polegających m.in. na
      konieczności wystawienia faktury lub innego dowodu księgowego oraz
      jego archiwizowanie – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny;
    • ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
      podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
      ochronie naszych praw;
    • reklamy i promocji działalności Administratora – podstawą prawną
      przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
      polegający na promowaniu naszych usług;

  1. Dane osobowe osób uprawnionych do reprezentacji
    klientów/podwykonawców

    Jeśli są Państwo osobami uprawnionymi do reprezentowania
    klientów/podwykonawców upoważnionymi do prawidłowego zawarcia umowy w ich
    imieniu (m.in. wspólnikami, członkami zarządu, pełnomocnikami,
    prokurentami), przetwarzamy Państwa dane w celu:

    • zidentyfikowania przez nas osób uprawnionych do reprezentowania
      klienta/podwykonawcy w celu sporządzenia i prawidłowego zawarcia
      umowy – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes polegający na
      sporządzeniu i prawidłowym zawarciu umowy;
    • ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
      podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
      ochronie naszych praw

  1. Dane osobowe osób wyznaczonych do kontaktu z
    klientami/podwykonawcami

    Jeśli są Państwo osobami wyznaczonymi do kontaktu w ramach wykonywania
    umowy w imieniu klienta/podwykonawcy, przetwarzamy Państwa dane w celu:


    • utrzymywania kontaktu przy wykonywaniu umowy – podstawą prawną jest
      nasz prawnie uzasadniony interes polegający na
      wykonywaniu zawartych umów;

    • ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
      podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
      ochronie naszych praw;

  1. Dane Użytkowników, które pobierane są automatycznie po wejściu
    do Serwisu

    W celu umożliwienia świadczenia usługi oraz w celu ochrony praw autorskich,
    jak również w celach statystyczno-rozliczeniowych Serwis przetwarza dane
    charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkowników z usług Serwisu. W
    tym celu serwer:

    • monitoruje adres IP, z którego łączy się Użytkownik,
    • zbiera informacje statystyczne o przeglądanych stronach.

    Serwis nie przechowuje żadnych informacji o konfiguracji sprzętowej
    komputera lub programach zainstalowanych na komputerze Użytkownika.

    System informatyczny, z którego korzysta Serwis automatycznie gromadzi w
    logach dane związane z urządzeniem, z którego korzysta Użytkownik łącząc
    się z Serwisem. Dane te gromadzone są jedynie w celach statystycznych i
    dotyczą: typu urządzenia, systemu operacyjnego, rodzaju przeglądarki
    internetowej, rozdzielczości ekranu, głębi kolorów, IP, dostawcy usług
    internetowych, czy adresu wejścia na Serwis i są wykorzystywane jedynie w
    procesie optymalizacji Serwisu w celu zapewnienia jak największej wygody
    korzystania, co stanowi prawnie uzasadniony interes.

    Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia
    lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony
    interes
    ,
    polegający na ochronie
    naszych praw.

    Dane te nie są nigdy łączone z innymi danymi i stanowią jedynie materiał do
    analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.

  1. Formularz kontaktowy

    W przypadku, gdy Użytkownik Serwisu kontaktuje się z nami za pośrednictwem
    formularza kontaktowego, jest on proszony o podanie danych
    identyfikacyjnych niezbędnych do nawiązania kontaktu, udzielenia odpowiedzi
    na zadane pytanie lub przygotowania oferty, takich jak imię, nazwisko oraz
    adres e-mail. Użytkownik może zostać poproszony o podanie dodatkowych
    danych tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do obsługi sprawy, której
    dotyczy kontakt bądź ułatwienia kontaktu.

    Jeśli korzystają Państwo z formularza kontaktowego, Państwa dane osobowe są
    przez nas przetwarzane w celu:

    • odpowiedzi na zadane pytanie

      – podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes

      polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy;
    • ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
      podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
      ochronie naszych praw;
    • marketingu bezpośredniego usług Administratora, w tym w celach
      analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest
      udzielona zgoda;

4. Jak długo Spółka przetwarza dane osobowe?

Okres przetwarzania danych zależy od podstawy prawnej i celu przetwarzania.
Co do zasady dane przetwarzane są:

  • przez czas niezbędny do wykonania umowy;
  • do czasu wniesienia sprzeciwu;
  • do czasu cofnięcia zgody;

Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy
przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i w
zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.

5. Jakie prawa przysługują klientom w stosunku do ich danych
osobowych?

Gwarantujemy realizację wszystkich praw osób, których dane przetwarzamy, w
tym prawo:

dostępu do danych, w tym uzyskania kopii; sprostowania danych;
usunięcia danych; ograniczenia przetwarzania
przenoszenia danych; wniesienia sprzeciwu;
cofnięcia zgody w dowolnym momencie (co nie wpływa na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed
cofnięciem zgody);
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych;


W PRZYPADKU CHĘCI SKORZYSTANIA ZE SWOICH PRAW, PROSIMY W PIERWSZEJ
KOLEJNOŚCI O KONTAKT Z NAMI

.

6. Komu są udostępniane dane osobowe?

Dane osobowe na podstawie odpowiednich umów
przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Spółki, w tym m.in.
dostawcom usług IT lub usług księgowych. Takie podmioty przetwarzają dane
wyłącznie zgodnie z naszymi instrukcjami, z zachowaniem ich poufności i
bezpieczeństwa. Przysługuje nam prawo kontroli sposobu przetwarzania
powierzonych przez nas danych.

Dane naszych klientów mogą być udostępniane notariuszom dokonującym
notarialnych czynności związanych z umowami nabycia nieruchomości.

W innych przypadkach dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom uprawnionym
wyłącznie na podstawie przepisów prawa.

7. Przekazywanie danych poza obszar EOG

Nie przekazujemy danych osobowych Użytkowników poza obszar EOG, z
zastrzeżeniem danych pochodzących z wtyczek mediów społecznościowych,
zgodnie z informacją zawartą w pkt 8. Media społecznościowe oraz narzędzi
naszych partnerów, zgodnie z informacją zawartą w pkt 9. Narzędzia naszych
partnerów.

8. Media społecznościow

W Serwisie używane są wtyczki i inne narzędzia społecznościowe udostępniane
przez serwisy społecznościowe, takie jak Facebook oraz Instagram.


W związku z korzystaniem z Serwisu, który zawiera taką wtyczkę, Państwa
przeglądarka nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerami administratorów
serwisów społecznościowych (usługodawców). Zawartość wtyczki jest
przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Państwa przeglądarki
i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują
informację, że Państwa przeglądarka wyświetliła Serwis, nawet jeśli nie
posiadają Państwo profilu u danego usługodawcy czy nie jest u niego akurat
zalogowany. Taka informacja (wraz z adresem IP) jest przez Państwa
przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy
(niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana.

Jeśli zalogowali się Państwo do jednego z serwisów społecznościowych, to
usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę w Serwisie
do Państwa profilu w danym serwisie społecznościowym. W przypadku użycia
przez Państwa danej wtyczki, np. przycisku „Lubię to”, odpowiednia
informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego
usługodawcy i tam zachowana. Ponadto, informacje te zostaną opublikowane w
danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako Państwa
kontakty.

Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i
wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz
Państwa prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających
ochronę Państwa prywatności zostały opisane w polityce prywatności
poszczególnych usługodawców.

Facebook –


https://www.facebook.com/privacy/explanation


Instagram –


https://help.instagram.com/519522125107875/?maybe_redirect_pol=0

Jeśli nie chcą Państwo, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane
zebrane w trakcie odwiedzin w Serwisie bezpośrednio Państwa profilowi w
danym serwisie, to przed wizytą w Serwisie konieczne jest wylogowanie się z tego serwisu. Możliwe
jest także całkowite uniemożliwienie załadowania na stronie wtyczek
stosując odpowiednie rozszerzenia dla Państwa przeglądarki, np. blokujące
skrypty.

9. Narzędzia naszych partnerów

W celu świadczenia przez nas naszych usług oraz ich ulepszania i analizy
posiłkujemy się także usługami i narzędziami innych podmiotów. Podmioty te
realizują wyłącznie określone przez nas cele. Poniżej przedstawiamy
informacje o naszych partnerach oraz stosowanych przez nich narzędziach.

  1. Google Analytics

    W Serwisie używamy narzędzia do analizy Google Analytics, udostępnianego
    przez Google Ireland Limited („Google”) z siedzibą w
    Irlandii. W ramach tej funkcji wykorzystujemy pliki cookies do zdobywania i
    analizy informacji dotyczących m.in. liczby odwiedzanych stron,
    skuteczności naszych kampanii marketingowych czy czasu spędzanego w
    Serwisie. Informacje te wykorzystujemy wyłącznie do poprawienia jakości
    Serwisu.


  1. Facebook Pixel

    Administrator korzysta z narzędzi marketingowych, takich jak Facebook
    Pixel, by kierować do Państwa spersonalizowane reklamy w serwisie Facebook.
    Wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Facebook. przez
    Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025 , USA, lub, jeśli
    użytkownik znajduje się w UE, Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square,
    Grand Canal Harbor, Dublin 2, Irlandia („Facebook”).

    Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie
    uzasadnionym interesie w postaci marketingu własnych produktów lub usług.
    Informacje o korzystaniu z informacji przez Facebook dostępne są w polityce
    prywatności Facebooka:


    https://www.facebook.com/privacy/explanation

.

10. Polityka cookies

W ramach korzystania przez Użytkownika z Serwisu, Serwis stosuje tzw.
ciasteczka (ang. cookies). Są to małe pliki tekstowe umieszczane na Państwa
urządzeniach (np. komputerach) za pośrednictwem przeglądarek internetowych.
Pliki te pozwalają na przechowywanie określonych informacji na urządzeniu,
a następnie ich odczytanie przez serwis, który te pliki stworzył. Cookies
zawierają zwykle oprócz nazwy domeny serwisu internetowego, z którego
pochodzą, także czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz
unikatowy numer.

Cookies wykorzystywane są przez nas w celu:

  • dopasowania zawartości witryn serwisu internetowego do
    indywidualnych upodobań Użytkownika oraz optymalizacji korzystania
    przez niego ze stron internetowych (cookies pozwalają w
    szczególności na rozpoznanie Państwa urządzenia i odpowiednie
    wyświetlenie strony internetowej, tak by była ona możliwie
    najlepiej dostosowana do jednostkowych potrzeb);
  • utrzymania sesji w ramach serwisu internetowego po zalogowaniu;
  • tworzenia statystyk (abyśmy mogli lepiej zrozumieć, w jaki sposób
    Użytkownicy naszego serwisu internetowego korzystają ze stron
    internetowych, a w konsekwencji mogli ulepszyć strukturę i
    zawartość tych stron);
  • dostarczania Państwu treści reklamowych odpowiadających ich
    indywidualnym preferencjom.

Serwis nie przechowuje żadnych informacji o konfiguracji sprzętowej
komputera lub programach zainstalowanych na komputerze.

Zmiana ustawień plików cookies

Zazwyczaj przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza przechowywanie
plików cookies w urządzeniu końcowym. W każdej chwili jednak mają Państwo
możliwość i prawo do dokonywania zmiany ustawień dotyczących cookies. Aby
dokonać zmiany ustawień plików cookies powinni Państwo zapoznać się ze
szczegółowymi informacjami o możliwościach i sposobach obsługi cookies,
które są dostępne w ustawieniach przeglądarki internetowej.

W przypadku, gdy nie zgadzają się Państwo na umieszczanie na swoim
urządzeniu plików cookies, można zablokować ich
umieszczenie odpowiednio konfigurując swoją przeglądarkę internetową.
Informacje jak to zrobić znajdą Państwo w plikach pomocy swojej
przeglądarki internetowej. W przypadku zablokowania plików cookies
pochodzących z Serwisu Administrator nie może zagwarantować jego poprawnego
działania. Jeżeli nie dokonają Państwo zmiany ustawień w zakresie cookies
to pliki te będą zamieszczone w urządzeniu końcowym. Oznacza to, iż
Administrator będzie przechowywać informacje w urządzeniu końcowym i
uzyskiwać dostęp do tych informacji.

11. Zmiany polityki prywatności

Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
Aktualna wersja polityki została przyjęta i obowiązuje od 17.11.2022 roku.