POLITYKA PRYWATNOŚCI
SERWISU OSIEDLEPLONOWA.PL
Szanowni Państwo,
Dążąc nieustannie do zapewnienia jak najlepszej ochrony danych osobowych,
pragniemy Państwa zapewnić, iż chronimy Państwa dane osobowe na najwyższym
poziomie, a w niniejszym dokumencie znajdą Państwo wszystkie informacje o
tym, jakie Państwa dane osobowe przetwarzamy i w jakim celu.
1. Administrator danych
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest
LOKUM HOME spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
z siedzibą w Nowej Woli (05-500), u. Plonowa 7, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w
Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS: 0000798165, NIP:
8151806691, REGON: 384058223, dalej także nazywana „Spółką
”.
2. Jak się skontaktować ze Spółką
W razie jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania danych,
prosimy o kontakt:
@ | pod adresem e-mail: | info@lokumwarszawa.pl |
✓ | korespondencyjnie: | ul. Plonowa 7, 05-500 Nowa Wola |
Żądanie poprawienia lub usunięcia danych osobowych należy zgłosić nam na
adres: info@lokumwarszawa.pl.
3. Jakie dane zbieramy i w jakim celu?
Zakres i cel zbierania przez nas danych, zależy m.in. od zakresu Państwa
aktywności w serwisie lokumwarszawa.pl („Serwis”).
Dane potencjalnych pracowników, współpracowników i kandydatów
do pracy
Jeżeli chcą Państwo rozpocząć współpracę z nami, potrzebujemy danych
niezbędnych do oceny Państwa kwalifikacji i kontaktu, w tym imię i
nazwisko, dane kontaktowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
wykształcenie i umiejętności.Dane osobowe potencjalnych pracowników i współpracowników są przetwarzane:
w celu podjęcia działań prowadzących do zawarcia umowy o pracę,
umowy cywilnoprawnej (w tym umowy B2B) – podstawą prawną
przetwarzania jest
podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy
, której stroną będzie ta osoba;- w celu wykorzystania Państwa danych na potrzeby przyszłych
rekrutacji – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda; - w celu dochodzenia i obrony przed potencjalnymi roszczeniami –
podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora
polegający na dochodzeniu i obronie przed potencjalnymi
roszczeniami.
-
Dane osobowe potencjalnych klientów i podwykonawców
Administratora
Przetwarzamy dane potencjalnych klientów i podwykonawców, w ramach
informowania o naszej działalności (prowadzonych inwestycjach), w tym imię
i nazwisko, stanowisko oraz dane kontaktowe w celu:- w celu podjęcia działań prowadzących do zawarcia umowy – podstawą
prawną przetwarzania jest
podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy
, której stroną będzie ta osoba; - zaproponowania naszych usług, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes;
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes,
polegający
na
ochronie naszych praw; - w celach archiwalnych – podstawą prawną
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
polegający na archiwizacji składanych ofert do celów statystycznych
oraz analitycznych;
- w celu podjęcia działań prowadzących do zawarcia umowy – podstawą
-
Dane osobowe osób, które są klientami Administratora
Jeżeli są Państwo klientami Administratora, tj. osobami lub podmiotami
kupującymi nieruchomości od Administratora, przetwarzamy Państwa dane w
celu:- wykonania umowy (w tym rozpatrzenia ewentualnych reklamacji) –
podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy; - realizacji obowiązków ustawowych ciążących na
Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów
podatkowych i przepisów o rachunkowości, polegających m.in. na
konieczności wystawienia faktury lub innego dowodu księgowego oraz
jego archiwizowanie – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny; - ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
ochronie naszych praw; - reklamy i promocji działalności Administratora – podstawą prawną
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
polegający na promowaniu naszych usług;
- wykonania umowy (w tym rozpatrzenia ewentualnych reklamacji) –
-
Dane osobowe podwykonawców Administratora
Jeśli są Państwo podwykonawcami Administratora, tj. takimi podmiotami, jak
firmy budowalne, agencje sprzedające inwestycje, architekci, przetwarzamy
Państwa dane w celu:- wykonania umowy (w tym rozpatrzenia ewentualnych reklamacji) –
podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy; - realizacji obowiązków ustawowych ciążących na
Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów
podatkowych i przepisów o rachunkowości, polegających m.in. na
konieczności wystawienia faktury lub innego dowodu księgowego oraz
jego archiwizowanie – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny; - ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
ochronie naszych praw; - reklamy i promocji działalności Administratora – podstawą prawną
przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
polegający na promowaniu naszych usług;
- wykonania umowy (w tym rozpatrzenia ewentualnych reklamacji) –
-
Dane osobowe osób uprawnionych do reprezentacji
klientów/podwykonawców
Jeśli są Państwo osobami uprawnionymi do reprezentowania
klientów/podwykonawców upoważnionymi do prawidłowego zawarcia umowy w ich
imieniu (m.in. wspólnikami, członkami zarządu, pełnomocnikami,
prokurentami), przetwarzamy Państwa dane w celu:- zidentyfikowania przez nas osób uprawnionych do reprezentowania
klienta/podwykonawcy w celu sporządzenia i prawidłowego zawarcia
umowy – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes polegający na
sporządzeniu i prawidłowym zawarciu umowy; - ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
ochronie naszych praw
- zidentyfikowania przez nas osób uprawnionych do reprezentowania
-
Dane osobowe osób wyznaczonych do kontaktu z
klientami/podwykonawcami
Jeśli są Państwo osobami wyznaczonymi do kontaktu w ramach wykonywania
umowy w imieniu klienta/podwykonawcy, przetwarzamy Państwa dane w celu:
utrzymywania kontaktu przy wykonywaniu umowy – podstawą prawną jest
nasz prawnie uzasadniony interes polegający na
wykonywaniu zawartych umów;
ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
ochronie naszych praw;
-
Dane Użytkowników, które pobierane są automatycznie po wejściu
do Serwisu
W celu umożliwienia świadczenia usługi oraz w celu ochrony praw autorskich,
jak również w celach statystyczno-rozliczeniowych Serwis przetwarza dane
charakteryzujące sposób korzystania przez Użytkowników z usług Serwisu. W
tym celu serwer:- monitoruje adres IP, z którego łączy się Użytkownik,
- zbiera informacje statystyczne o przeglądanych stronach.
Serwis nie przechowuje żadnych informacji o konfiguracji sprzętowej
komputera lub programach zainstalowanych na komputerze Użytkownika.System informatyczny, z którego korzysta Serwis automatycznie gromadzi w
logach dane związane z urządzeniem, z którego korzysta Użytkownik łącząc
się z Serwisem. Dane te gromadzone są jedynie w celach statystycznych i
dotyczą: typu urządzenia, systemu operacyjnego, rodzaju przeglądarki
internetowej, rozdzielczości ekranu, głębi kolorów, IP, dostawcy usług
internetowych, czy adresu wejścia na Serwis i są wykorzystywane jedynie w
procesie optymalizacji Serwisu w celu zapewnienia jak największej wygody
korzystania, co stanowi prawnie uzasadniony interes.Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia
lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony
interes,
polegający na ochronie
naszych praw.Dane te nie są nigdy łączone z innymi danymi i stanowią jedynie materiał do
analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych.
-
Formularz kontaktowy
W przypadku, gdy Użytkownik Serwisu kontaktuje się z nami za pośrednictwem
formularza kontaktowego, jest on proszony o podanie danych
identyfikacyjnych niezbędnych do nawiązania kontaktu, udzielenia odpowiedzi
na zadane pytanie lub przygotowania oferty, takich jak imię, nazwisko oraz
adres e-mail. Użytkownik może zostać poproszony o podanie dodatkowych
danych tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do obsługi sprawy, której
dotyczy kontakt bądź ułatwienia kontaktu.Jeśli korzystają Państwo z formularza kontaktowego, Państwa dane osobowe są
przez nas przetwarzane w celu:- odpowiedzi na zadane pytanie
– podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes
polegający na konieczności rozwiązania zgłoszonej sprawy; - ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami –
podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes, polegający na
ochronie naszych praw; - marketingu bezpośredniego usług Administratora, w tym w celach
analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest
udzielona zgoda;
- odpowiedzi na zadane pytanie
4. Jak długo Spółka przetwarza dane osobowe?
Okres przetwarzania danych zależy od podstawy prawnej i celu przetwarzania.
Co do zasady dane przetwarzane są:
- przez czas niezbędny do wykonania umowy;
- do czasu wniesienia sprzeciwu;
- do czasu cofnięcia zgody;
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy
przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony przed
ewentualnymi roszczeniami, a po tym okresie, jedynie w przypadku i w
zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.
5. Jakie prawa przysługują klientom w stosunku do ich danych
osobowych?
Gwarantujemy realizację wszystkich praw osób, których dane przetwarzamy, w
tym prawo:
✓ | dostępu do danych, w tym uzyskania kopii; | ✓ | sprostowania danych; |
✓ | usunięcia danych; | ✓ | ograniczenia przetwarzania |
✓ | przenoszenia danych; | ✓ | wniesienia sprzeciwu; |
✓ | cofnięcia zgody w dowolnym momencie (co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody); |
✓ | wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; |
W PRZYPADKU CHĘCI SKORZYSTANIA ZE SWOICH PRAW, PROSIMY W PIERWSZEJ
KOLEJNOŚCI O KONTAKT Z NAMI
.
6. Komu są udostępniane dane osobowe?
Dane osobowe na podstawie odpowiednich umów są
przekazywane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Spółki, w tym m.in.
dostawcom usług IT lub usług księgowych. Takie podmioty przetwarzają dane
wyłącznie zgodnie z naszymi instrukcjami, z zachowaniem ich poufności i
bezpieczeństwa. Przysługuje nam prawo kontroli sposobu przetwarzania
powierzonych przez nas danych.
Dane naszych klientów mogą być udostępniane notariuszom dokonującym
notarialnych czynności związanych z umowami nabycia nieruchomości.
W innych przypadkach dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom uprawnionym
wyłącznie na podstawie przepisów prawa.
7. Przekazywanie danych poza obszar EOG
Nie przekazujemy danych osobowych Użytkowników poza obszar EOG, z
zastrzeżeniem danych pochodzących z wtyczek mediów społecznościowych,
zgodnie z informacją zawartą w pkt 8. Media społecznościowe oraz narzędzi
naszych partnerów, zgodnie z informacją zawartą w pkt 9. Narzędzia naszych
partnerów.
8. Media społecznościow
W Serwisie używane są wtyczki i inne narzędzia społecznościowe udostępniane
przez serwisy społecznościowe, takie jak Facebook oraz Instagram.
W związku z korzystaniem z Serwisu, który zawiera taką wtyczkę, Państwa
przeglądarka nawiązuje bezpośrednie połączenie z serwerami administratorów
serwisów społecznościowych (usługodawców). Zawartość wtyczki jest
przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Państwa przeglądarki
i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują
informację, że Państwa przeglądarka wyświetliła Serwis, nawet jeśli nie
posiadają Państwo profilu u danego usługodawcy czy nie jest u niego akurat
zalogowany. Taka informacja (wraz z adresem IP) jest przez Państwa
przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy
(niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana.
Jeśli zalogowali się Państwo do jednego z serwisów społecznościowych, to
usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę w Serwisie
do Państwa profilu w danym serwisie społecznościowym. W przypadku użycia
przez Państwa danej wtyczki, np. przycisku „Lubię to”, odpowiednia
informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego
usługodawcy i tam zachowana. Ponadto, informacje te zostaną opublikowane w
danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako Państwa
kontakty.
Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i
wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz
Państwa prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających
ochronę Państwa prywatności zostały opisane w polityce prywatności
poszczególnych usługodawców.
Facebook –
https://www.facebook.com/privacy/explanation
Instagram –
https://help.instagram.com/519522125107875/?maybe_redirect_pol=0
Jeśli nie chcą Państwo, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane
zebrane w trakcie odwiedzin w Serwisie bezpośrednio Państwa profilowi w
danym serwisie, to przed wizytą w Serwisie konieczne jest wylogowanie się z tego serwisu. Możliwe
jest także całkowite uniemożliwienie załadowania na stronie wtyczek
stosując odpowiednie rozszerzenia dla Państwa przeglądarki, np. blokujące
skrypty.
9. Narzędzia naszych partnerów
W celu świadczenia przez nas naszych usług oraz ich ulepszania i analizy
posiłkujemy się także usługami i narzędziami innych podmiotów. Podmioty te
realizują wyłącznie określone przez nas cele. Poniżej przedstawiamy
informacje o naszych partnerach oraz stosowanych przez nich narzędziach.
-
Google Analytics
W Serwisie używamy narzędzia do analizy Google Analytics, udostępnianego
przez Google Ireland Limited („Google”) z siedzibą w
Irlandii. W ramach tej funkcji wykorzystujemy pliki cookies do zdobywania i
analizy informacji dotyczących m.in. liczby odwiedzanych stron,
skuteczności naszych kampanii marketingowych czy czasu spędzanego w
Serwisie. Informacje te wykorzystujemy wyłącznie do poprawienia jakości
Serwisu.
Facebook Pixel
Administrator korzysta z narzędzi marketingowych, takich jak Facebook
Pixel, by kierować do Państwa spersonalizowane reklamy w serwisie Facebook.
Wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Facebook. przez
Facebook Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025 , USA, lub, jeśli
użytkownik znajduje się w UE, Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square,
Grand Canal Harbor, Dublin 2, Irlandia („Facebook”).Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie
uzasadnionym interesie w postaci marketingu własnych produktów lub usług.
Informacje o korzystaniu z informacji przez Facebook dostępne są w polityce
prywatności Facebooka:
.
10. Polityka cookies
W ramach korzystania przez Użytkownika z Serwisu, Serwis stosuje tzw.
ciasteczka (ang. cookies). Są to małe pliki tekstowe umieszczane na Państwa
urządzeniach (np. komputerach) za pośrednictwem przeglądarek internetowych.
Pliki te pozwalają na przechowywanie określonych informacji na urządzeniu,
a następnie ich odczytanie przez serwis, który te pliki stworzył. Cookies
zawierają zwykle oprócz nazwy domeny serwisu internetowego, z którego
pochodzą, także czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz
unikatowy numer.
Cookies wykorzystywane są przez nas w celu:
- dopasowania zawartości witryn serwisu internetowego do
indywidualnych upodobań Użytkownika oraz optymalizacji korzystania
przez niego ze stron internetowych (cookies pozwalają w
szczególności na rozpoznanie Państwa urządzenia i odpowiednie
wyświetlenie strony internetowej, tak by była ona możliwie
najlepiej dostosowana do jednostkowych potrzeb); - utrzymania sesji w ramach serwisu internetowego po zalogowaniu;
- tworzenia statystyk (abyśmy mogli lepiej zrozumieć, w jaki sposób
Użytkownicy naszego serwisu internetowego korzystają ze stron
internetowych, a w konsekwencji mogli ulepszyć strukturę i
zawartość tych stron); - dostarczania Państwu treści reklamowych odpowiadających ich
indywidualnym preferencjom.
Serwis nie przechowuje żadnych informacji o konfiguracji sprzętowej
komputera lub programach zainstalowanych na komputerze.
Zmiana ustawień plików cookies
Zazwyczaj przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza przechowywanie
plików cookies w urządzeniu końcowym. W każdej chwili jednak mają Państwo
możliwość i prawo do dokonywania zmiany ustawień dotyczących cookies. Aby
dokonać zmiany ustawień plików cookies powinni Państwo zapoznać się ze
szczegółowymi informacjami o możliwościach i sposobach obsługi cookies,
które są dostępne w ustawieniach przeglądarki internetowej.
W przypadku, gdy nie zgadzają się Państwo na umieszczanie na swoim
urządzeniu plików cookies, można zablokować ich
umieszczenie odpowiednio konfigurując swoją przeglądarkę internetową.
Informacje jak to zrobić znajdą Państwo w plikach pomocy swojej
przeglądarki internetowej. W przypadku zablokowania plików cookies
pochodzących z Serwisu Administrator nie może zagwarantować jego poprawnego
działania. Jeżeli nie dokonają Państwo zmiany ustawień w zakresie cookies
to pliki te będą zamieszczone w urządzeniu końcowym. Oznacza to, iż
Administrator będzie przechowywać informacje w urządzeniu końcowym i
uzyskiwać dostęp do tych informacji.
11. Zmiany polityki prywatności
Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana.
Aktualna wersja polityki została przyjęta i obowiązuje od 17.11.2022 roku.